چرا ارومیه می تواند زخم چون
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا ارومیه می تواند زخم چون

چرا اورمی می تواند زخم شود؟ زخم در منطقه کلیه رخ نمی دهد، اما آنها می توانند به عنوان یک نتیجه از بیماری کلیوی یا نارسایی کلیه ایجاد می شود.
چگونه اورمی باعث زخم؟
در اورمی، متابولیت های نیتروژن و دیگر مواد سمی را نمی توان خارج از بدن تخلیه، و این می تواند مایع، الکترولیت و اختلال مبتنی بر اسید شود. علاوه بر این، آن را نیز می توانید به اندام ضایعات و سیستم های مختلف منجر شود. در میان آنها مشکل دستگاه گوارش است. اوره انباشته در بدن خواهد شد را به دستگاه گوارش تخلیه شده و سپس تحت تابع باکتری اوره آنزیم این می تواند مخاط دستگاه گوارش، که می تواند به التهاب منجر به ذات الجنب fibrinous را تحریک کند. در این وضعیت، زخم و خونریزی رخ خواهد داد. زخم می تواند در حفره دهان، مری و رکتوم رخ می دهند.
علائم و نشانه های زخم ها چه هستند؟
درد
درد اغلب نشانه ای از زخم. درد ممکن است کسل کننده یا شدید و ممکن است آیند و می روند. این درد در ناحیه زخم واقع شده است.
تهوع و استفراغ
زخم می تواند تهوع و استفراغ شود. اسید ستون در معده می تواند باعث یک شخص را به بعد از خوردن غذا استفراغ و یا شما ممکن است اسید معده به زرد در هر زمان استفراغ.
سرگیجه و غش کردن
زخم همچنین می توانید افت فشار خون شود و این می تواند سرگیجه ایجاد و یا باعث غش کردن.
احساس سوزش
احساس سوزش علائم شایع زخم است. سوزاندن ممکن است آیند و می روند و ممکن است بهتر یا بدتر با مصرف مواد غذایی است. احساس شبیه به سوزش است.
گرسنگی و یا احساس خالی
احساس گرسنگی گاهی اوقات با زخم در ناحیه معده همراه است. گرسنگی و یا احساس خالی ممکن است با خوردن و بازگشت پس از مدت کوتاهی برطرف شده است.
راه اساسی برای تسکین زخم است برای تعمیر آسیب کلیوی و بهبود عملکرد کلیه است. اگر عملکرد کلیه بهبود یافته است، کلیه ها می تواند متابولیت های نیتروژن و مواد سمی از بدن تخلیه، تا که به اصلاح مشکلات دستگاه گوارش از جمله زخم.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان ارومیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: